Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

Morten Münster  

Kreowanie zmian w prawdziwym świecie za pomocą projektowania zachowań

Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań. Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka. Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.

Zdaje się że Dorota z marketingu ma dzisiaj wolne

Format


Dane szczegółowe

Tłumacz
Michał Lipa
Data premiery
6 kwietnia, 2022

Materiały prasowe

Te zdjęcia mogą być wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych. Przy publikacji zdjęcia należy wskazać właściciela praw autorskich/fotografa. Jeżeli chcesz wykorzystać zdjęcie w innym celu, prosimy o kontakt pod adresem info@wordaudio.pl.